att förstöra för sig själv är det enklaste i livet (part 7)

och jag tänker på;

den där gången, på den där spelningen, när vi inte kom överens, och det sved i hela mig, och jag såg honom i mosh piten framför scenen och tänkte att jag kan inte förlora honom,
på hur han kom fram till mig, svettig och håret rufsigt och lika fin som alltid, och hur han höll i mig och såg på mig och sa: förlåt, vi skiter i det där, och hur han kysste mig.
på hur jag inte visste.
att det var sista gången allt var riktigt bra.

och jag tänker på;

sista gången, vi stod där vi skulle skiljas åt, och seperationsångesten tog över hela mig, och jag kunde inte andas, och han sa: det är inte som att det är sista gången vi ses. ta det lugnt.
på hur han kysste mig.
för.
sista.
gången.

Kommentarer
Postat av: Låjs

Alltså du skriver verkligen så himla bra, Klara. Verkligen på riktigt, jättebra <3

2010-10-23 @ 01:40:10
Postat av: Sarah

Till dig: <3

2010-10-24 @ 23:52:31
URL: http://sarismarsipanis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0