we always thought we were unseparable sisters not by blood but by soul something has come between us now get ready to watch the fall fall fall

och sommaren gick och hösten gick och vintern och sen våren och nu har den där sommaren tagit över igen.

och jag har bilder på väggarna som jag inte kan bestämma mig för om de ska få sitta kvar eller inte, HEJ HEJ HÖR NI MIG, och jag tänker på allt vi lovade och allt vi inte gjorde, ÄR DET NÅGON DÄR, och jag tänker på hur snabbt saker kan förändras, över en kväll, med ett ord, men mest med det som inte sägs.

jag såg inte det här komma. vill säga glöm mig inte men det är inte vad jag menar. menar spola tillbaka tiden ett år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0