bara en vanlig jävla måndagskväll

jag hatar skolan, jag hatar pressen, jag hatar fokuset på prestation prestation prestation, jag hatar VG+ som skrattar en rakt i ansiktet

jag hatar hur lördagskröket byts ut mot lördagsweedet och hur min gamla älskade grundskola blivit ett ställe där niorna påvisas höga på skoltid

jag hatar bänkarna i centrum och hatar snacket bakom ryggen och jag hatar hur det här stället tar sönder allt det rör vid

jag hatar hur vi alla blir här. och vad som blir vår vardag

trångsund en dag drar jag härifrån och jag kommer inte tillbaka

Kommentarer
Postat av: bäkka

jag hatar också lördagsweedet. jag hatar skitsnacket bakom ryggen. jag hatar vg+. och det finns ingeting som jag hatar så mycket som trångsund, men samtidigt finns det ingenting som har påverkat mig så mycket och fått mig att bli den jag är.

2010-03-17 @ 16:27:25
URL: http://knapptlovligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0