i dream a dream that can't come true

jag placerar honom på skalan någonstans mellan omöjlig och orealistisk och tänker på den tilltagande mängd pojkar jag kysst den senaste tiden.

jag vägrar tänka på:

  • att jag kanske troligtvis antagligen gjorde det för att bevisa för mig själv. att jag inte bryr mig
  • att jag fick anstränga mig för att inte tänka på honom med en annan pojkes ansikte mellan mina händer
  • hur djupt nere i skiten jag egentligen är nu
  • att jag ändå aldrig skulle dra mig ur utan jag kommer slås till marken så jävla hårt och det kan hända imorgon (helst) eller det kan hända om tre fyra månader
  • hur mycket jag önskar att han kunde vara på andra änden av skalan (eller andra sidan om min dörr)
  • hans röst och humor och saxofonen och allt han vet om fåglar och hans fantasi och hans eviga överraskningar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0