vår i förort

knoppar brister men inte fan gör det ont, vi har föräldrafritt och jag röker mer än någonsin. jag klättrar ut på garagetaket 04 när alla andra sover och tänder en lucky strike under den ljusnande himlen och det är så tyst förutom fåglarna. spenderar mycket tid där ute; äter frukost, solar, sitter tyst och lyssnar på the smiths när mörkret lägger sig. tänker att om jag får mat och cigg och kanske ladda telefonen så kan jag bo där ute. jag och min hipster-ungefär-pojkvän hånglar och han kysser min hals och vi exploderar och även om det kanske inte känns exakt sådär som det kanske borde, så älskar jag att inte sova själv och älskar att vara en del av ett vi och älskar smaken och lukten av honom.


Kommentarer
Postat av: rebecca

åh <3

2011-04-25 @ 19:56:41
URL: http://makingusindestructible.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0