söndag, 17:54

jag hittar hennes blogg och jag läser hennes livshistoria.


och jag vet allt jag har tänkt om henne, hur mycket jag har hatat henne, vilka som har garanterat mig:
du är så mycket sötare än henne
och jag vet vad hon tog ifrån mig.

men oavsett vilka märken det lämnat på kropp&hjärta så vet jag att jag hade varit någon annan idag.
kanske var det meningen att han skulle skapa mig; i vilket fall är det meningen att de två ska vara.

så du, tjejen: vi lär aldrig finna varandra men jag förlåter dig. han är en fin pojke och ni förtjänar varandra.


Kommentarer
Postat av: rebecca

när man når dit, till det steget då man accepterar - då är man jävligt fri.

2010-11-07 @ 20:13:53
URL: http://knapptlovligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0