"man får hora runt lite, det får man"

hur mycket väger en älg egentligen?
äh, en fyrtio kilo
fyrtio kilo? är du dum i huvudet?
nej fan, jag vet inte. jag är asdålig på att uppskatta såntdär
men vadå, sjuhundra kilo kanske?
är du galen eller? det är som två flodhästar. tjena liksom!
men vadå. vad väger de då?
fyra ton. sextio sjuttio kilo. jag vet inte.


wikipedia. älgar.
trehundraåttio till femhundrafyrtio kilo men sexhundra sjuhundra kilo är inte ovanligt. finns såna som vägt tusen. ett ton alltså.
där ser man.

Kommentarer
Postat av: MAAAAAALIN

Och vad betyder inte det då!? Att jag hade rätt och MoEEEEEEEEE fel! HA :D (eller ja... jag var närmast!!) <3

2010-01-18 @ 18:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0