Dag 13 – Mina intressen

jag hatar frågan. "så vad gör du på fritiden? vad har du för intressen?"

vad ska jag säga? jag håller inte på med någon idrott. jag samlar inte på frimärken eller kan massor om bilar eller någonting.

jag slösar mitt liv på facebook. jag umgås med mina vänner. jag pluggar mycket. jag läser. jag skriver.
det närmaste jag kommer är väl mitt musikintresse. men jag spelar ju inte ens.
jag bara lyssnar. om man inte räknar med min extremt nystartade munspelskarriär.


jag lever, det kan väl kallas som ett intresse? livet. att leva.

Kommentarer
Postat av: b

du är nog den som jag förknippar mest med intresset musik, så antar att det inte spelar någon roll om huruvida man är mick jagger eller klara

2010-12-14 @ 17:56:59
URL: http://knapptlovligt.blogg.se/
Postat av: klara

<3

2010-12-14 @ 23:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0