Dag 06 – Vad jag gör en vanlig dag

07:00 ringer min klocka. jag funderar på om jag ska skita i allt. det gör jag inte.
jag går upp, klär på mig, äter frukost, packar väskan och lämnar huset sist av alla.
vandrar till skolan med hörlurar och hoppas att ingen ska komma så att jag måste vara social.

lektion, lektion - lunch - lektion, lektion.
försöker gå i de rätta korridorerna för att träffa de rätta människorna så att det blir lite kul. äter fil.
går hem, förhoppningsvis ensam igen.

äter nånting, öppnar skolböckerna, sätter på datorn. slösar mitt liv på facebook. städar lite halvdant. försöker hitta lite godis. sätter på en bra skiva.
runt 22-23 börjar jag plugga.

släcker lampan efter 01 någon gång.


tur för mig att alla dagar inte är vanliga, då hade mitt liv verkligen varit tråkigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0