Dag 02 – Mina dåliga vanor

1. Stirra efter pojkar.
Jag har beskrivits som en "first look slut" och har en benägenhet att hela hela tiden hitta nya människor som är lite för fina för att släppa.

2. Vara uppe för sent på nätterna.
Jag har inte gått och lagt mig innan 0100 på tre veckor.

3. Klaga för mycket.
Min spanskalärare sa i veckan att det kändes så konstigt för att jag inte hade klagat på något på hela lektionen så hon undrade hur jag mådde.

4. Tänka för mycket.
På det som gör ont och det är inte bra att tänka på saker som gör ont för mycket för då får man mer ont helt enkelt. Att älta saker är aldrig bra.

5. Prestationsångest.
Att ständigt tänka att man borde göra bättre än sitt bästa sliter på en.

6. Vara blyg precis när man inte ska vara det.
Egentligen är jag inte särskilt blyg men ibland när jag borde ta plats så bara går det inte.

7. Inte vara nyttig.
Småäta, hoppa över måltider, inte röra på mig tillräckligt, få någon fix idé.

En liten lista utan inbördes ordning. Finns mer såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0