bara för att han kan vara det finaste

pupiller som svarta hål.
"vad gjorde du egentligen innan du kom hit?"
skrattar jag. rör vid hans ögonfransar.

han. ler. så att vampyrtänderna syns.
han får min puls att öka.
"vet du varför pupillerna blir stora egentligen?"
"för att man är hög"
"ja... fast nej. när man tittar på någon som man såhär tycker om så blir de större"
"är det sant?"
"ja. jag lovar"

hans läppar möter mina.
biter efter hans piercing.
känner hur han ler. känner varm hud och lent hår mot fingertopparna.

sedan öppnar han långsamt ögonen.
vackervackraste jag någonsin sett.
han låser min blick.
pupiller som svarta hål.
han säger:
"dina pupiller är hur stora som helst"

Kommentarer
Postat av: Becka

återigen en filmscen

2010-04-26 @ 23:34:45
URL: http://knapptlovlig.blogg.se/
Postat av: klara

jag tror att det bara är så han är.

2010-04-27 @ 00:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0