aprilhimlen

jag ska inte gå så långt som att säga att jag alltid kommer att tänka på dig i april men det fanns ett ögonblick, när vi stod på perrongen de sista skälvande sekunderna och du sa: ja men då säger vi väl så och log och jag log också, för det var ganska bitterljuvt, och du gav mig en kram och tittade in i mina ögon och sa hejdå, och jag svarade inte för jag hade nog bara sagt: ge mig en kyss innan du går en kyss att bygga en dröm på

vi satt på den där bänken så länge, tills det regnade över oss och ännu längre, och du säger: det finns väl inte så mycket känslor kvar och jag svarade: fast det fanns det väl inte förut heller, för du vet, egentligen är jag inte kär i dig och du är inte kär i mig heller

Kommentarer
Postat av: b

bitterljuvt <3

2011-05-28 @ 23:25:29
URL: http://knapptlovligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0