fruktansvärt tråkigt eller i alla fall jävligt ointressant

jag hatar mig själv så jävla mycket just nu.
aldrig kan jag räcka till. aldrig någonsin.

jag hatar min prestationsångest och mina äckliga ambitioner som jag inte vet var fan de kommer ifrån som aldrig ger mig ett jävla break.

jag har sex MVG säkrade av de tio kurser som jag kommer att ha läst klart till sommaren, och får med största sannolikhet MVG i åtminstonde två till av dem och det är inte helt omöjligt att kamma hem de två sista heller.

OCH JAG SITTER OCH HAR FREAKIN ÅNGEST OCH PLUGGAR IHJÄL MIG.

jag kommer bränna ut mig när som helst. önskar att jag kunde slappna av men det kommer jag aldrig kunna göra. kommer aldrig kunna låta mig själv.
inte förrän alla uppgifter är färdiga och jag har fått mina betyg.


Kommentarer
Postat av: hannah

asso det suger så hårt, och jag vet det, för JAG BÖRJAR BLI SOM DU. waaaah, jag gillarT inte!

2010-05-10 @ 19:17:49
URL: http://hannahgezelius.blogg.se/typmittliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0