det enda jag med säkerhet vet är att om något verkar för bra för att vara sant så är det oftast det

jag har länge haft en känsla av att jag inväntar mitt öde.
här i trångsund verkar det som om dramat aldrig tar slut och de alldeles för hemska sakerna slår till när allting äntligen har lugnat sig igen.

och jag är lyckligt lottad. för att bo i trångsund är jag jävligt lycklig lottad.
men jag har lärt mig att här finns något för alla och det menar jag inte på ett bra sätt.

tror inte att det kommer bli något det står i tidningarna om. inga konstiga omständigheter eller olyckor eller brott.
nej, troligtvis blir det något stilla men utdraget tänker jag. en hjärntumör kanske.

en känsla bara. kanske rätt kanske fel.
man får väl hoppas på att det är fel. bara stt vänta och se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0