BEING AS IN LOVE WITH YOU AS I AM

min mun mot din puls. du andas jämnt och stilla och är aldrig så ärlig som i sömnen. världen blir kallare och kallare för varje dag men det är väl inte mer än vad man kan förvänta sig. undrar mest när jag fick ett hjärta gjort av bly och varför det inte har fallit genom kroppen och krossat mina inälvor än. jag känner det röra sig ibland när jag tänker på dig. tanken som en hammare som testar bröstets reflexer. dina händer mot min rygg. duns. din mjuka tunga. bang. din röst i telefonen i flera timmar precis som förra hösten. bam. till och med din tatuerade fot. pang.
 
du har blivit magrare, säger jag, men du nekar. varje vinkel av dig är knivskarp. jag följer varje muskel ben och blodådra med fingret. det är väl klart som in i helvete att jag önskar för dig varje gång jag tappar en ögonfrans och om jag någon gång skulle få se ett stjärnfall hade jag nog gjort det då också.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

så vackert att mina tårkanaler vill frigöra nederbörd

2012-09-14 @ 20:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0