Baba sonic, 02:17

Jag vet ingenting om honom, förutom att han har blont rufsigt hår och att han heter något på E och att han lutar sig tvärs över sin kompis mot mig. Han ser mig lite för länge i ögonen och säger jag skulle verkligen kunna hångla med dig just nu utan att för en sekund vika undan blicken. Blodet rusar i kinderna när han försiktigt fuktar läpparna och bara väntar på att jag också lutar mig fram. Men jag säger bara tack du är hemskt söt jag är väldigt smickrad nu ska jag hitta min kompis och vinglar därifrån. Sedan ställer jag mig i ett hörn och skickar ett felstavat sms till min fina pojkvän som ligger hemma och sover och tänker att jag hemskt gärna vill hångla men aldrig med någon annan än honom.

Kommentarer
Postat av: hannah

ALLTSÅ ÅH FINASTE NÅGONSIN. fäller typ en tår. tja emotionell köttbulle



tack och hej det var allt för mig ja puss

2012-01-12 @ 21:40:13
Postat av: nora

så fint.

2012-01-15 @ 18:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0