vad jag bryr mig om nu

jag gråter så att blodkärlen spricker och röda fläckar slår ut över de mörka ringarna under ögonen. han snorar och snörvlar men är ändå det vackraste jag någonsin sett. vi säger casual förhållande om och om igen men ingen av oss vet vad det egentligen innebär. det gör ont men det är bättre än alternativet och det får väl vara så i nuläget.
är så rädd att hamna där igen. att det ska kännas som 2009 och göra ont att andas. är så rädd för spellistor med: ju mer jag trott på kärlek ju mer har den förvridits ju mer jag hatat den ju starkare har känslan blivit det är svårt att älska men svårare att inte så nu står jag här och brinner under lågorna på himlen/det var någonting som fastna på mig nåt som aldrig helt försvann fan fan fan det skulle vart du/jag har saknat ditt skratt jag har saknat ditt hår jag har saknat att ringa ibland och berätta om hur det går/samma nätter väntar alla utan dig är alla kalla långa mörka utan sömn

längtar efter att klättra in i en privat trädgård i notting hill. efter att ta av sig skorna och dansa på ett femtiotalshak. att stå hand i hand och se byggnader rasa till where is my mind. eller tre långsamma pussar, i mungipan, strax under hakbenet, över höger öga, och sedan åka moped genom Montmartre.
efter något som inte finns på riktigt men det borde det göra, det borde kunna finnas.

Kommentarer
Postat av: bec

<3

2012-05-15 @ 13:37:56
URL: http://bittersweeted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0