misär misär misär

försöker förstå varför inget går bra, kan inte förstå, när allting jag är och allting jag rör vid faller sönder. är mot mig själv som jag inte varit på ett år. vill straffa mig själv för allt, för det är mitt fel, det är mitt fel, allt är mitt fel. det är som en vän till mig sa; det är en sak att hata att leva men det är värre att känna att man inte är värd livet. tror jag börjar förstå vad han menar. när jag ser mig själv i spegeln ser jag en fet jävla råttjävel och allt jag känner är en tyngd i bröstkorgen. vågar knappt hoppas på att sommaren gör allting bättre längre.

Kommentarer
Postat av: Anonym

trillade in på din blogg av ren slump, någon gång i vintras, någon gång efter tre på morgonen. en sömnlös kväll, likt så många nätter innan, när allt kändes åt helvete och jag googlade "hur man kommer över någon" på mobilen. vad kommer upp om inte det finaste och jobbigaste jag läst på bra länge, din krönika du skulle skriva en gång. har kikat mig in här sedan dess, när jag orkar, för dina inlägg tycks alltid få mig att gråta. du fina människa som sätter ord på mina känslor, jag vet allt det där om att önska att någon ska sänka en kniv mellan ens skulderblad. din blogg har fått mig att känna mig mindre ensam, vill att du ska veta det och att du tar hand om dig tjejen!

2011-05-21 @ 16:38:21
Postat av: klara

anon: det är sånadär som gör att jag pallar med ibland. hoppas att du stannar kvar här och så! gillar dig redan.

2011-05-27 @ 18:35:43
URL: http://leksaksbomb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0