dimmig helg

en vecka sedan sist; bryr mig inte

vill inte prata med honom heller
bara efter 0300 men då kan det vara vemsomhelst
vad jag vill är; ingen aning men inte bry mig
tänker på en hand mot min arm ett leende en blick, kunde dröjt kvar längre, kunde försökt få något jag tänkt på sedan ungefär mellanstadiet. men går därifrån
tänker på en arm som drar ner mig bredvid lägger sig runt min axel nerför min arm landar på höften, kunde vänt mitt ansikte mot hans, kunde lutat mig närmre. men går in på toaletten och stirrar på vidret i spegeln
vet inte varför, det är ju inte som att jag bryr mig alltid kollar dubbelkollar trippelkollar telefonen ständigt väntar på facebooks chattljud

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0