haninge, 20:23

det här är vad jag vill säga:
du, jag måste bara säga det, att jag har blivit så mycket sämre sedan det tog slut. jag var mitt bästa jag när jag var med dig, då hade jag liksom en anledning att anstränga mig. och jag vill vara den du fick mig att känna mig som igen. det spelar ingen roll att vi inte gillar samma musik eller samma filmer eller att du egentligen inte alls är min stil eller att vi kanske är för olika, du och jag. jag tror att du är den enda som någonsin förstått mig och jag hatar mig själv för att jag gjorde det så svårt för dig och jag tror fortfarande på det där, du vet, om att ifall det inte funkar med dig så lär det inte funka med någon. om jag kunde så skulle jag spola tillbaka tiden och jag skulle ha valt dig igen. och igen och igen och igen.

men det här är vad jag säger:
hej


Kommentarer
Postat av: lina

sv: jag väntade så länge på precis det här. jag tror att om man väntar länge, blir det så mycket bättre sen. mer hållbart. jag tror att sådana som du och jag som tvingas ha tålamod, uppskattar det vi får sedan när vi väl får det. och det är en bra grej!



älskar din blogg och hur du skriver. känner igen mitt sexton- och sjuttonåriga jag i varje rad. därför kan jag nästan lova dig att du kommer få precis det du vill ha, för det fick ju jag. puss

2011-03-13 @ 10:39:23
URL: http://ramlad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0