att önska desperat

jag vet inte vad jag behöver riktigt men jag vet att jag vill ha någon ungefär som jag.

någon som ser världen genom samma filter
med den där svärtan
någon som förstår en ensam promenad en fredagkväll
som också dygnar ibland bara för att
varför sova när det inte finns något att vakna till?

någon som också letar efter ett Stort Kanske.
eller bara något man kan kalla jag.



någon som kan bara hålla min hand.

jag vet att det kändes bra med dina fingrar plus mina fingrar och att du har de finaste nyckelbenen jag sett men jag vet inte om du är någon.

Kommentarer
Postat av: Hannan

klara. vad är det värsta; att det gör ont eller att det inte känns något alls?

2010-09-19 @ 17:26:58
URL: http://musikpolis.blogg.se/
Postat av: klara

jag vet faktiskt inte. att det inte känns något alls, tror jag. för om det inte gör ont kan det inte vara bra heller. om det inte känns så är man tom.

2010-09-20 @ 00:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0