att förstöra för sig själv är det enklaste i livet (part 8)

we no speak americano och den förbannade beaten, ba ba bapada, bapapapa papada och alla har sin egen jävla dansrutin.
och jag känner hur det svider&bränner i mig. kanske är det bara livslusten som självantänder.

för om jag blundar, en tusendel av en sekund, är jag tillbaka där.
det är mitten av juli och varmt så kläderna klibbar men ändå huttrar jag och vi sitter på gruset och jag lutar mig mot den röda tegelväggen.
han sa att han skulle ge mig en chans eller i alla fall tänka på saken. men jag vet att han redan hade bestämt sig.
och han säger orden: det funkar inte.
och jag kan inte ens gråta.

och tystnaden som uppstår försöker han fylla med ord om ingenting.
om sin mobil och låtarna han laddat ner. och han säger att den här är jättebra och så:
ba ba bapada bapapapa papada

och där sitter jag och förlorar honom.

Kommentarer
Postat av: rosettpojken

<3

2010-10-26 @ 21:22:23
URL: http://livsillusioner.blogg.se/
Postat av: linda

okej du har rätt, låten suger!



så fint<3

2010-10-27 @ 17:47:03
Postat av: rebecca

de där jävla julidagarna. vi lyckades förtränga smärtan jävligt bra med en platta öl. jag kände mig levande.

2010-10-29 @ 00:08:50
URL: http://knapptlovligt.blogg.se/
Postat av: Anna

Hejsan ♥ Vill bara påminna så många som möjligt för att ingen skriv-älskare ska missa mitt projekt som främst riktar sig till dessa underbara personer som tycker lika mycket om vackra små texter om kärlek som mig! Jag håller nämligen på med ett projekt just nu där precis alla får vara med och bidra med fina kärleksberättelser som sedan kommer samlas ihop till en himlans fin bok om kärlek! Snart är det dock försent att vara med så det är just därför jag försöker nå ut nu till så många som möjligt! så om du vill läsa mer om detta så får du så hemskt gärna kika vidare på bloggen, pusspuss ♥

2010-11-01 @ 01:07:09
URL: http://omkarlek.blogg.se/
Postat av: majse

ba ba bapada bapapapa papada alltså.

alltså, du är så otroligt duktig alltså.

2010-11-04 @ 20:19:36
URL: http://majses.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0