why must all good things come to an end

så fort jag kommer utanför vår egna värld så känns det som att allt redan är över. när det inte längre bara är du och jag, våra egna traditioner. du kastar handdukarna på golvet. jag plockar upp dem. ditt hjärta dunkar mot mitt öra under sin tunna filt av hud. jag vaknar när du lägger dig bakom mig på nätterna. dina sömnsvullna läppar famlar efter att svara när jag kysser dig hejdå på morgonen.
 
jag kommer bli en sån som hatar kärlek, jag vet det, jag känner det. det kryper ett illamående som ett gift genom kroppen när jag ser andra som ler och kysser varandra. om jag inte får vara lyckligt kär kan jag inte tåla att någon annan får vara det. jag är så jävla arg och allt är så jävla orättvist och jag vet att du har kapitulerat inför det oundvikliga och att jag borde göra detsamma, MEN JAG ÄR JU SÅ JÄVLA ARG FORTFARANDE. JAG ÄR SÅ ARG ATT JAG VILL SLITA HUDEN AV MIN KROPP OCH DUNKA HUVUDET I VÄGGEN TILLS JAG SVIMMAR OCH DRA UT EXAKT ALLA INÄLVOR GENOM MUNNEN OCH RÖKA SEXTIO CIGARETTER PÅ RAKEN ELLER BARA RÖKA TILLS JAG KRÄKS SOM HON GÖR I HEY DOLLY OCH JAG VILL SLÅ ALLA SOM NÅGONSIN FÖRSÖKER KYSSA MIG SOM INTE ÄR DU OCH ALLA SOM FÖRSÖKER KYSSA DIG SOM INTE ÄR JAG I ANSIKTET. hur ska jag acceptera och hantera och överleva och inte dö när det vackraste jag haft inte får finnas längre. att jag måste kyssa dig en sista gång är det värsta som har hänt mig.

Kommentarer
Postat av: paulina

känner igen mig så SJUKT mycket. tyvärr.

Svar: Åh. Jag beklagar <3
klara

2014-01-31 @ 16:38:00
URL: http://ramlad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0