I've never loved one like you

det är den första vintern vi är ihop och jag lyssnar på edward sharpe & the magnetic zeros home all min vakna tid. vi ligger i sängen i mitt flickrum och jag sätter på den på repeat och du låter mig hållas. jag vet att du hatar romantiska gester av alla slag men under de kvällarna gör jag det till vår låt i hemlighet. varje gång den spelas på min favoritklubbs dansgolv måste jag smsa dig och säga det för att jag får kramp av saknad. jag citerar den ungefär hundra gånger och det är bara dig jag tänker på. nu bor vi ihop och home är wherever I'm with you så jag lyssnar på den så mycket jag bara orkar. jag gör en spellista till dig som jag aldrig visar och lägger in den först. jag vet ju att en dag kommer det inte vara såhär längre. mitt hem kommer vara 60 mil söderut och ditt på andra sidan atlanten och då kommer jag aldrig aldrig någonsin klara av att lyssna på den låten igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0