en länk

senaste tiden har jag hängt mycket på tumblr, för oinvigda en väldigt fantastisk bloggsida med mycket skins, harry potter, fina pojkar som röker, fräknar, nyckelbenen och allt möjligt annat som man tycker är fint. den mest träffande beskrivningen jag hört: om en vanlig blogg är som en dagbok så är tumblr en scrapbook. så där finns allt möjligt som jag tycker är fint och bra och ibland gör jag lite gifs och så för det är kul.
så om det är några av er därute som är intresserade (enligt statistiken så finns ni ju uppenbarligen, men ni gör inte mycket väsen av er):
www.vocalcorddysfunction.tumblr.com

Kommentarer
Postat av: nora

åh det där var nog den finaste beskrivningen av tumblr jag hört.

2011-05-29 @ 19:19:36
URL: http://saveginnyweasley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0