Dag 27 – Hur jag har sett ut de senaste åren

den här har jag fasat över. dels för att jag inte riktigt vill se tillbaka på det sättet och dels för att jag har hållt mig själv utanför den här bloggen så mycket jag kunnat.

en gång i tiden var jag liten och oskyldig, brunhårig och osminkad
 sen försökte jag väl hitta någonstans där jag hörde hemma så jag färgade håret svart, hade för mycket klämmor och för mycket kajal och folk ropade emo efter mig i korridorerna

 ett tag var det ganska okej. hade mycket baggy-byxor och så.
 sedan inleddes mitt svarta år och jag startade det med att färga håret rött och sluta sminka mig ungefär.
 någon gång sen började jag lyssna mycket mer på svensk musik och blev poppigare och började sätta upp håret sådär någon gång ibland.
 nu för tiden sminkar jag mig inte så mycket och fixar inte håret så mycket och tar mest på mig det jag känner för. rätt skönt alltså.
 förut blev folk förvånade när jag hade strumpbyxor, nu har jag det nästan jämt.

Kommentarer
Postat av: Rosettpojken

och du är så himla,

fruktansvärt

snygg.

2011-01-11 @ 22:45:14
URL: http://livsillusioner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0