Dag 24 – Det här får mig att må bra

sommarnätter. skratta tills käken värker. att få det jag vill ha. när man älskar någon så att det känns fysiskt. att hångla. när jag är tillräckligt full för att röka. mvg. att få vara någons. att kunna le när man tittar i spegeln. att skriva av mig. harry potter, kent, håkan hellström, markus krunegård, simon norrsveden, kristian anttilla och alla andra älsklingar. göteborg. internskämt. dialekter. att veta att någon finns.

typ så.




______
ja, jag tänkte göra klart de här i alla fall.

Kommentarer
Postat av: b

jag älskar klara som är tillräckligt full för att röka, över hela mitt hjärta. det är en jävla syn det!

2011-01-11 @ 00:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0