besök i new port

första säsongen av OC har börjat gå på eftermiddagarna. jag spelar in dem och har ett litet maraton ikväll. det är avsnitten när oliver trask är med.
tänker att han bara blir snyggare, någonstans på vägen från första mötet utanför psykologen via kokainköp och agressionsanfall och påhittad flickvän och ett på-låtsas självmordsförsök, till scenen på hotellrummet när han står med pistolen mot tinningen och gråter och säger till marissa att han skjuter om hon går för då har han ingenting att leva för.
tänker att det inte är okej att känna så mycket medlidande för en kille som skar upp sina handleder på skoltoaletten på grund av besatthet för en tjej (speciellt inte för en som liksom... inte existerar).


det kanske är jag som borde uppsöka psykolog (kanske sitter det en oliver trask och väntar på mig utanför)


Kommentarer
Postat av: linda

här har vi ett bra bevis på varför du kommer bli slagen av någon av dina framtida pojkvänner! tänker bara på ditt eget bästa... <3

2011-02-14 @ 16:02:32
Postat av: klara

hur illa att jag på riktigt skrattade högt när jag läste det där?! kan inte ens ta varningen på allvar.

tänk om jag blir det. you better hjälpa mig att polisanmäla då.

2011-02-15 @ 23:28:37
Postat av: linda

klart jag hjälper dig. jag kommer nog behöva ta på mig halva skulden om det faktiskt inträffar, heh..

2011-02-16 @ 16:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0