jag måste döda det som kliar under huden

de ständiga problemen med att andas. den konstanta tyngden som pressar mot revbenen. en kvävande, skavande ängslan som förlamar tusentals nervceller och gör tomheten överväldigande. som gör att man suktar efter fysisk smärta för att bedöva det molande ingentinget.
det är en ångest som är som en gammal men noggrant hatad vän. vi känner varande så bra. det är en ångest som konstant täcker för solen och lägger sig som en fotboja runt ankeln. den kommer på ständiga återbesök, följer mig som en mardröm.

och jag kan inte bli tillräckligt full, kan inte röka tillräckligt många cigaretter, kan inte äta tillräckligt lite, kan inte sova tillräckligt mycket, kan inte gråta tillräckligt intensivt, kan inte bita tillräckligt hårt i handen.

Kommentarer
Postat av: hannah

klara, jag vet liksom inte vad jag ska säga. jag vet att inget jag säger kommer göra någon skillnad ändå men jag känner att jag måste skriva något ändå. och jag vet inte.

men jag älskar dig.

<3



(yaay vilken bra kommentar, verkligen!)

2011-08-01 @ 22:49:20
URL: http://hannahgezelius.blogg.se/typmittliv
Postat av: oliwia

kommer aldrig forsta hur du kan satta kanslorna sa bra i ord, det ar fucking otroligt. hursomhelst, jag alskar dig, det kommer bli bra somehow snart. <3

2011-08-04 @ 17:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0