det kanske kommer en förändring

i alla fall så är han sådär bred över axlarna och lång hals och mörka lockar, och man ska aldrig säga aldrig, och han har det där som jag älskar, det där med att uttrycka sig i skrift, och vi pratar om musik och han skickar massor av jazz och säger: det är en hel värld som du inte känner till och jag vill ringa upp honom och viska i mörkret: så ta mig dit.


och kanske borde jag inte hoppas. men något finns där, en illusion i vilket fall och det är mer än damm&ingenting.


men jag är kär i bilden av dig inte i dig

Kommentarer
Postat av: Ebba

Sv: Oj. Vad förvånad jag blev. Jag brukar inte få höra sånt, att folk imponeras av mig och tycker att jag verkar vara fantastisk som människa. Att just du skrev det också. Jag har väl trott att jag är en av de värsta människorna som finns enligt dig. Vilket jag skulle förstå om du tyckte. Och det har du säkert tyckt också. Haha. Men tack, jättemycket tack! Jag blev glad.



Läste lite av det du har skrivit här på din blogg. Du skriver väldigt fint, så nu tänker jag sätta mig och läsa lite här. Ha det bra du också! :)

2010-11-15 @ 18:02:28
URL: http://kolmonoxid.blogg.se/
Postat av: Ebba

Sv: Hah .. Nej jag kan förstå det. Jag skulle nog ogilla mig väldigt mycket om jag var du. Och jag har funderat lite över det. Har haft dåligt samvete. Faktiskt. Jag gillar inte när folk blir ledsna på grund av mig.



Oh. Så du är också en Harry Potter-människa! Haha.

Klart att jag svarar, det finns ingen anledning för mig att inte göra det. Ojoj. Nu skrev jag långt och jobbigt här! Men jag är glad att du skrev någonting till mig från början i alla fall. Det kändes bra på något sätt.

2010-11-15 @ 23:05:56
URL: http://kolmonoxid.blogg.se/
Postat av: Ebba

Sv: Innan jag säger något annat nu måste jag bara få säga att jag respekterar dig otroligt mycket för att du skrev någonting till mig. Tyckte du skulle veta det. Hoho.



Haha, åhå. Jag är faktiskt en ganska nyfödd Harry Potter-tjej. Så du ligger nog några steg före mig... Har dock en tjejkompis som ringde mig mitt i natten när någon hade talat om för henne vad som hände i sista boken och var så upprörd att jag först trodde att någon hade dött.



Här finns iaf ingenting att oroa sig för. Jag är faktiskt ganska snäll för det mesta. Fast det kunde ju inte du veta... haha. Och jag har ingen anledning till att reagera på något mystiskt eller fientligt sätt emot dig, och har aldrig haft det heller. Det skulle bara vara så otroligt onödigt och fel av mig.

2010-11-15 @ 23:49:43
URL: http://kolmonoxid.blogg.se/
Postat av: Ebba

Sv: Hahaha. Ja. Du är nog ganska svårslagen där. Det tråkiga är ju nu att jag fick veta allt som hände innan jag hann läsa det på grund av den lilla kvinnan, hon är väldigt bra på att avslöja saker nämligen ...



Mja jo. Jag undrade lite varför du skrev först. Kan ju faktiskt säga att min första reaktion när jag såg att det var du och ingen annan Klara var att säga "Va?!" rakt ut. Jag sa det så plötsligt att min bror hoppade i taket dessutom. Haha ... Så förvånad blev jag.



Det känns faktiskt bättre nu när du skrev och att jag har pratat lite med dig. Det kändes så dumt att bara veta att jag hade knasat till någonting för någon annan utan att ens kunna säga att jag faktiskt fick lite dåligt samvete.

2010-11-16 @ 00:10:51
URL: http://kolmonoxid.blogg.se/
Postat av: Ebba

Sv: Ja jo, jag förstår nog att det inte fanns någon speciell anledning till att du skrev. Fast man kan ju inte låta bli att undra lite när det kom så plötsligt, haha. Men jag förstår nu iaf.



Haha, det känns antagligen lite bättre nu också, när jag vet att du inte kommer ha ihjäl mig om vi skulle råka stöta på varandra någon gång. Inte för att jag trodde att du faktiskt skulle döda mig, men du förstår kanske vad jag menar? Hah.



Jag får väl sluta ha dåligt samvete nu. Det känns faktiskt som att något blev lite lättare. Observera att jag är väldigt känslosam just nu, så om jag verkar vara en riktig liten knäppgök så beror det antagligen på det. Nej men faktiskt, det var bra att du skrev för det känns som att jag har fått visa att jag inte är typ ... en ond människa egentligen. Haha :)

2010-11-16 @ 09:51:49
URL: http://kolmonoxid.blogg.se/
Postat av: Ebba

Sv: Haha ja kanske det. Men jag tycker bara att det är kul att du har kikat in på min blogg lite.



Vad bra att jag inte ger ett knäppt intryck då! Haha. Du verkar inte vara särskilt mordisk du. Vilken tur jag har!

2010-11-16 @ 14:00:58
URL: http://kolmonoxid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0