om kyssar

jag vill också prata om kyssar. för precis som laura så blir jag så fnissig och pirrig av ämnet.

min första kyss:
var andra juni, precis innan slutet av sjuan. jag gillade honom och han gillade mig och vi hade tillbringat hela dagen tillsammans i solen. hand i hand. så jag borde väl ha väntat mig det men hans mun mot min under klimaxet av filmen vi såg (kanske den där om agenten som blir skönhetsdrottning?) var totalt oväntad.
sedan skulle jag hem och äta och då var jag fortfarande snurrig i benen och ramlade nästan över soffbordet.

min mest minnesvärda kyss:
var med pojken. vet egentligen inte varför jag kommer ihåg just den så väl (han hade den där mörka munkjackan och min sjal på sig jag hade en kenttröja). det var väl också en andra för det var vår någonting-månadsdag och han hade inte nämnt det. jag var väl lite ledsen över det. jag gick in i deras skolbyggnad för att träffa honom lite och dörren hinner knappt slå igen bakom mig innan han stormar fram och.
kysser mig. och sedan viskar grattis på någonting-månadsdagen.
när jag blir sentimental är det just den kyssen jag tänker på.

Kommentarer
Postat av: Laura

det är ju för fint. åh man borde kyssas mera alltså

2010-01-24 @ 20:28:03
URL: http://pussetiv.blogg.se/adjektiv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0