att öppna sig och hälla ut lite av sig själv i en bloggformad mall och vänta tills man stelnar

jag har en kär vän till mig som sa:
det är en myt, det där.
med att folk alltid vill ha det de inte kan få.
bara idioter tänker så. som aldrig blir nöjda.

men:
jag har träffat en kille.
och sanningen:

när jag är med honom önskar jag att han kunde åka hem snart så jag fick vara ifred med mina tankar och
när jag inte är med honom saknar jag hans ögon och sättet han rör vid mig

sen:
har vi ju det där med att bre ut sig. i enochtjugosängen.
jag gillar ju det nu.

frågan är:
om jag nu väljer att bre ut mig. om jag väljer enochtjugosängen.
kommer jag att ångra mig då?
och liksom vilja trängas med honom. istället.

Kommentarer
Postat av: Laura

åh vad svårt. (klassiska laura-rådet: kör på ett tag och uppmuntra det hela lite lite stegförsteg. känns det inte bra, end it)

2010-01-23 @ 13:00:50
URL: http://pussetiv.blogg.se/adjektiv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0