Dag 19 – Detta ångrar jag

förutom allmänna idiotier och tillfällen då jag kunnat vara en bättre version av mig själv:
när jag lät mig dras in i något jag aldrig var riktigt med på och jag sårade någon jag egentligen tyckte om för att jag var för rädd för att hantera situationen.
det var höstlov och jag mådde så dåligt och hade för dåligt samvete för att prata om det med någon och jag letade upp alla taggbuskar jag kunde hitta för att det var där jag hörde hemma.
aldrig har jag skämts mer över vem jag är, hatat mig själv mer eller varit fegare.

jag borde avslutat det tidigare. eller helt enkelt inte gett mig in i något jag inte kunde stå för.
i vilket fall: en läxa lärd för livet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0