Dag 07 – Min bästa vän

jag har så många bästa så jag vet inte var jag ska börja. omöjligt i vilket fall att säga en eller två eller ens tre. saken är den att de är så bra på så olika sätt.

det är såklart Vi Fem.
elsa, som jag suttit ihop med så länge jag kan minnas, som känner mig utan och innan.
bäc, med de djupaste tankarna och konstanta analyserna, som på något sätt alltid förstår.
elli, den kanske absolut roligaste människan jag känner och som alltid står ut med att vara hackkyckling.
josefine, som oavsett hur temperamentsfull och envis hon är, har en talang för att vara en riktigt förbannat bra vän.

julia, som jag redan från början kände igen så mycket av mig själv i, som alltid säger det jag tänker, det jag tror jag är ensam om.
linda, som innehåller mer humor, om än rätt svart, intelligens och ödmjukhet än vad jag trodde var möjligt i en så liten förpackning (förlåt).

oliwia, som jag också ser mig själv i, som aldrig inser exakt hur förbannat bra hon egentligen är, som är så bra på så mycket.
sarah, också kanske den roligaste människan jag vet, som alltid inspirerar mig och som jag vet var jag har oavsett hur länge sedan det var vi hördes.
hannah, som verkligen är så himla smart och som på något sätt vet sitt eget värde och inte gör saker mer komplicerade än vad de är.

sedan såklart hanna, som växer så jävla mycket hela tiden, oden, som jag vet att jag alltid kan ringa även om vi inte pratar om något som egentligen är viktigt, och emelie och malin och laura och jenny och nora och ännu fler fantastiska människor.
vilken himla tur man har egentligen.

Kommentarer
Postat av: oliwia

åh jag älskar dig. <3

2010-12-08 @ 20:24:57
URL: http://ingenue.blogg.se/ingentingegentligen
Postat av: b

<3

2010-12-09 @ 15:49:04
URL: http://knapptlovligt.blogg.se/
Postat av: linda

du är ganska mycket bäst<3 (trots din mobbing)

2010-12-09 @ 16:22:28
URL: http://fairies.devote.se
Postat av: Sarah

klara din finiz <3

2010-12-12 @ 05:15:58
URL: http://sarismarsipanis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0