Dag 05 – Mitt hem

i mitt rum har jag min säng och en soffa och ett skrivbord där min dator oftast står och en hylla full med böcker och annat strunt där jag dumpar massor med grejer.
det är alltid fullt med småprylar överallt. jag förstår inte var de kommer från - varje gång jag städar plockar jag bort lite fler.

folk brukar säga att mitt rum är ett typiskt tonårsrum och att det ser ut som peytons rum i one tree hill.
på en stor del av väggytan, snetaket och ovanför sängen och skrivbordet sitter affischer, konfetti, tidningsurklipp, bilder, citat, teckningar, konsertbiljetter. i takkupan har jag tapetserat med tidningsbilder. hela tiden är jag omringad av sånt jag tycker om och sånt som betyder.

och oftast älskar jag det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0